2011. február 10., csütörtök

Fekete Magatama nyaklánc

Már régen megvettem ezt a fekete magatamát, mert különlegesen fényes a bevonata.

Sok mintát kipróbáltam, de vagy olyannal próbálkoztam amihez szimmetrikus lyuk kellett volna, vagy olyannal, amelynél csak rakoncátlanul állnak a gyöngyök.

Végül ismét a japán újságokhoz fordultam, mert azokban olyan egyszerű, de mégis látványos minták vannak.
Az eredmény ez az egyszerűen RAW-ban fűzött nyaklánc lett, amely a különböző gyöngyformáktól és színektől lesz különleges. 



Kezdetben persze minden gyöngy teltfekete volt benne, de sehogy sem mutatott.

Végül a fényes teltfekete magatama gyöngyök közé szaténfekete (picit átlátszó) delica és hematit színű hexa japán gyöngyök kerültek.

Érdekes, hogy a kis hematit hexák legalább olyan látványosan csillognak, mint a swari kristályok.


1 megjegyzés:

  1. Annyira szeretem, mikor valaki egy nagyonegyszerű mintát ilyen jól feldob a fantázia segítségével! Gratulálok! :)

    VálaszTörlés