2011. április 14., csütörtök

Inca fűzésére adtam a fejem

Hétvégén rám jött a varrhatnék. Sajnos nem kaptam anyagot, a szabásmintát meg már kitaláltam, úgyhogy túrtam egyet a szekrény aljába....végül is egy kb. 10 éve vásárolt babarózsaszín anyag jutott a kezembe.

A ruci tuti lett, így gondoltam ékszer is kell hozzá. Emlékeztem, hogy láttam egy csoda szép Inca-t Mayánál, gondoltam megpróbálkozok vele én is.

De nem úgy van ááááám!
Már a 18 mm-es light rose rivoli is probléma volt, nem hogy a rose alabaster 3 és 4 mm-es swarik. A 2,5 mm-es fehérről már nem is beszélve.

Gondoltam "no problem" dolgozok hozott anyagból. Volt otthon egy 14 mm-es rózsaszínes rivolim bár ab volt szegény, meg fehér 3 mm-es swarim, ezüst és nikkel delicám meg kásám.

Hát amikor befoglaltam a rivolit a fehér kása türkizes árnyalatot kapott, így azonnal lecseréltem. A nikkellel már jól mutatott. Persze 2,5 mm-es swarim nem volt, amit a Kleopátra medálból lesve ki is hagytam. Beraktam a fehér swarit, rátettem az ezüst delicát és jaaaaaaaaaj.

Szóval fűztem, bontottam.....jópárszor. Hihetetlen mennyire más keveredik ki egy-két szín lecserélésével.

Aztán meg nagyon kis gömböc lett, ezért hosszításként kapott egy kis fityegőt amit meg Kata Pompadourja ihletett.

Végül is nem mondom, hogy rossz ez eredmény, de "nem erre vágytam". Persze akinek megmutattam mindenki azt mondta szét ne szedjem! - de elismerték nem az én stílusom.

 
Köszönöm a fent hivatkozott gyöngyös lányoknak az inspirációt, pusztán a blogolvasással is sokat tanulhattam tőlük.

2 megjegyzés: