2011. április 21., csütörtök

Kraszna

Már egy hete, hogy küzdök a Berjótól kapott Kraszna medál mintájával.

Nem a leírással volt probléma, az csodálatos és érthető. Egyszerűen nem akarta a csiszolt körülérni a fánkot.

Álmélkodva és irigykedve néztem a többiek szebbnél szebb kreálmányait, szinte minden nap akadt valaki aki elbüszkélkedett a "gyártmányával" - Tündinél egyenesen áradtak a szebbnél szebb variációk.

Próbáltam lesni, hogy kinek milyen trükk jött be, de úgy láttam ezzel másnak nem volt problémája.

Végül is a negyedik nekifutás után, egy "kis csalással" nekem is összejött, a fánkok közé 15/0-ást rejtettem, arra építettem a további mintát.

Íme a végeredmény:




 Minta: Berjo. Köszönöm szépen Joli! :-)

3 megjegyzés:

  1. Quant'è bello e delicato, brava!

    VálaszTörlés
  2. Érdemes volt megküzdeni vele! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Hi-hi, ez jó!:)) Ha te láttad volna, hogy én is mennyit görcsöltem vele...nekem az vált be, hogy a fánkok közé nem 11/0, hanem 8/0 gyöngyöt raktam. De te is nagyon jól megoldottad! Szépséges lett!!:))

    VálaszTörlés