2011. június 21., kedd

Lángoló kristályok

Már nagyon régóta tetszik a fire opal kristály, de nem tudtam mit is kellene belőle csinálni, mert inkább a hideg színeket szeretem.

Aztán az egyik őszi napon tanfolyam anyag volt belőle egy karkötő a Kreatív Ötletházba, amire nem jutottam el.
Azóta meg szeretném fűzni, de mivel horribilis mennyiségű swari kell hozzá...és mi lesz ha mégsem tetszik.

A múlt héten kikunyiztam a kirakatból a már készen lévőt és felpróbáltam, de nem voltam benne biztos 100%-ban, hogy olyat szeretnék. Metál és frosted bronz kásával volt, olyan antik hatást keltett.

Ma végre eljutottam egy "kívánságod szerint" tanfolyamra és megfűztem. Persze az első variáció most sem sikerült,  :-) metál és frosted ezüsttel próbálkoztam, végül nyert a jól bevált arany.

Sajnos aranyból csak delica volt, így tömörebb lett a végeredmény. Ami nem is lett volna baj, úgyis egy zacskóval több swarit vettem mint a kiállított darab...de az sem volt elég!

Maradt a nagyobb kapocs trükk...de szerintem végül is egy kerek egész lett belőle.

2 megjegyzés:

  1. Varázslatos...meseszép!!!! Nem is találok rá szavakat, leterítve olyan, mint egy parázsszőnyeg! Ja, és a fotó is nagyon szuper!:))

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus ez a színösszeállítás, a szavam is elállt.

    VálaszTörlés