2011. október 23., vasárnap

Kraszna gyűrű

A szettesítés folytatódik. Karkötő, nyaklánc és füli után, most gyűrűben is csillog a bronz fánk és a pink-wax csiszolt. 

Meghajlított formájának köszönhetően oldalról is nagyon szépen mutat, és követi az ujj vonalát. Elsőre kicsit furcsa volt, hogy lukas a közepe, de kézen nagyon jól mutat.

A fénykép ötletét "égszerész"-nél láttam, és nagyon tetszett, megpróbáltam hasonlót csinálni.

 Minta: Berjó

Sajnos még nincs befejezve a gyűrű, mert még tisztázatlan a méret, de akkor egy kép közelebbről a gyűrűről és az egész szettről is.


7 megjegyzés:

  1. Ha nem haragszol ez a képkompozíció most sokkal jobban tetszik, mint az ékszer. Nagyon sejtelmes, igazi nőcis hangulatot sugároz, gratula a fotósnak. (Persze a gyűrű is tetszik.:-))))

    VálaszTörlés
  2. Zseniális az ötlet, és ezt most a gyűrűre és a fotóra is értem. Mindkettő nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a gyűrű is, a fotó is csodás. Én örültem volna egy közeli képnek a gyűrűről, de így is köszi, hogy megmutattad.

    VálaszTörlés
  4. Gyonyoru a gyuru , valoban nem "Baj" hogy nincs kozepe. A foto fantasztikus

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép a gyűrű is és a fotó is!

    VálaszTörlés
  6. A színkombináció, a minta és a fotó, minden csodás! :)
    Nagyon tetszenek ezek a csillagok :) Meg lehet esetleg valahol szerezni a mintát?

    VálaszTörlés