2012. július 15., vasárnap

Dragon Dance

Egy kicsit másként... Tündrüsnél láttam ezt a színkombinációt, és nagyon megtettszett. Sajnos bronz hexa égen-földön nem volt kapható, így 11/0 háromszöget tettem bele. Kicsit igazgatni kellett, hogy mindig egy oldalra kerüljenek a csúcsok, de nagyon érdekes hatása lett, mert egy kicsit hajlik.

Szerettem volna, hogy nagyon hullámos legyen, ezért a teklákat kihagytam a közepéről, így nagyon jól érvényesül a "váltószínes" belső kásasor.

Természetesen hosszú füli is dukál hozzá és mivel a 3/4 kör "cseppesítve" sem volt még elég hosszú, toldást is kapott.

Minta: Csirmaz Csilla

3 megjegyzés:

  1. Igazi sárkányos. Nagyon szép és hatásos szett! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Hűű, ez nekem nagyon bejön! Így tekla nélkül tényleg jobban hullámzik.

    VálaszTörlés