2012. szeptember 23., vasárnap

Kiegészítők

Végre kapocs is lett a karkötőmön úgyhogy már csak egy füli megálmodása volt a feladat. 


De ez elég nehéznek bizonyult, mert a hálómintából készült rombusz túl kétdimenziós volt, aztán próbálkoztam nagyobb rivoli szalmával történő befoglalásával, de a sziromnak rakott swari sehogy sem mutatott a hajamban. Végül Trytobead - Double Star mintájával próbálkoztam, de erről is visszabontottam a szirmokat. Mivel a végeredmény kicsi lett, gondoltam lógicás lesz, de a vásárolt pom-pon színe nagyon nem illett a vajszínű szalmához. Gondoltam sebaj, fűzök én gyöngykupakot...??? Ez sikeredett.


5 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett mindkettő! Nagyon tetszenek ezek a finom pasztell rózsaszínek, és a füli is szuper ötletes! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Tudtam, hogy valami újdonságon dolgozol a hétvégén....:D Nagyon ötletes és aranyos lett a fülid!

    VálaszTörlés
  3. Álomszép! Csodálatos munka, finom színek! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű lett, igazán büszke lehetsz rá!!!

    VálaszTörlés