2017. július 31., hétfő

Labradorit Vintage stílusban

Megtaláltam a módját, hogy szabályosabbra formáljam a másik navettemet. :)

Párom vett valami okos kütyüt ami egy tömör fekete habszivacs keretben érkezett. Egyből lenyúltam, hogy kifarikcsáljak magamnak belőle egy kis darabot, amivel kiegészíthettem a hiányzó részt. 

Papíron körberajzoltam a követ, kivágtam a sablont és a hossztengelyén megfordítva a kő alá tettem, így kirajzolódott hol és mennyi hiányzik belőle, hogy szimmetrikus legyen. Ugyan csak a nagyobb eltérést javítottam, de így is sokkal jobb lett, mint amilyen volt. 

És ha már megvolt a neheze, a rucit már nem lehetett nem ráadni?! Vasárnap 9 körül fogtam neki, ebédfőzéssel együtt is kész volt délutánra. A nyakláncrész minimalista, csak egy kis gyöngykupakkal bolondítottam meg a nagyobb teklákat, átvezetve kisebb teklákkal a 8/0 vs. 11/0 hátsó részhez.

Ehhez füli is kell, úgyhogy nagyon várom az újabb hétvégét....


Elkészültem a fülikkel:

4 megjegyzés: