2018. május 12., szombat

Swari különlegességek sujtás köntösben

Aki még nem járt Serena honlapján és szereti a színes nagy füliket, az mindenképp kukkantson be hozzá, mert csodálatosak a munkái.

Amikor megláttam nála ezt a fülit, tudtam hogy meg kell tanulnom ezt a technikát is, mert ilyen gyönyörűség nekem is kell.

El is mentem vadászni a hozzávalókat, de mivel a lemon még nagyon új forma a swarinál itthon elég kötött a színválaszték: Az enyém végül arany-kék lett. Viszont gondoltam ha már lúd legyen kövér: shimmer bevonatos köveket választottam.

Hihetetlen jó a vonalvezetés és a végek is egészen jól elrejthetőek, bár ez már csak részlet kérdés utólag, mert távolról az ember fülében már csak a csillogás látszik.

Nagyon könnyű fülike, a súlya 4,62 g, csak úgy táncol az ember fülében minden mozdulatra, viszont annyira nehéz, hogy a hajban már ne akadjon fel.

   Inspiráció: Serena Di Mercione

1 megjegyzés: